تحقیق درباره پرورش و نگهداري سنجاب
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق درباره پرورش و نگهداري سنجاب

تحقیق درباره پرورش و نگهداري سنجاب

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 5 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه سنجاب جونده اي است نيمه اهلي ،اين حيوان در کشورهاي اروپايي جزو حيوانات اهلي محسوب نمي شود ولي چند سالي است که نگهداري آن در ايران رايج شده است. در طبيعت با توجه به توانايي خود در بالا رفتن از درخت اغلب در جنگلها ودر سوراخهايي که خود در درخت ايج ...


  • پرورش و نگهداري سنجاب - beytoote.com

    www.beytoote.com/scientific/nature/maintenance-squirrel.html

    مقدمه. سنجاب جونده اي است نيمه اهلي ،اين حيوان در کشورهاي اروپايي جزو حيوانات اهلي محسوب نمي شود ولي چند سالي است که نگهداري آن در ايران رايج شده است.

  • موضوع دانلود : تحقیق درباره پرورش و نگهداري سنجاب – علوم ...

    https://88download.ir/موضوع-دانلود-تحقیق...

    تحقیق درباره پرورش و نگهداري سنجاب این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در ۵ صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است.

  • تحقیق درباره پرورش و نگهداري سنجاب - پروژه 3

    prozheh3.ir/تحقیق-درباره-پرورش-و-نگهداري...

    تحقیق درباره پرورش و نگهداري سنجاب این محصول در قالب ورد (word) و قابل ویرایش در ۵ صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است.

  • همه چيز درباره سنجابها - پت شاپ و ...

    persianpet.org/forum/thread19741.html

    3/8/2009 · همه چيز درباره سنجابها. This is a discussion on همه چيز درباره سنجابها within the سایر جوندگان forums, part of the دوستداران جوندگان و خرگوش شکلان category; سنجاب ايراني: مشخصات: جثه‌ای متوسط، دمی بلند و

  • فروش سنجاب در تهران - پرورش و نگهداري سنجاب - بیتوته ...

    magifa.com/detail/1809335/article/7

    تحقیق درباره آهن زنگ نزن (فولاد زنگ نزن) - سیدرضا بازیار ... توجه: مطلب «پرورش و نگهداري سنجاب -...» در وبسایت خبربان (اخبار روز ایران) منتشر شده‌است. وارد وبسایت خبربان شوید و مطلب مورد نظر را ...

  • همه چیز درمورد خرگوش ها - beytoote.com

    www.beytoote.com/scientific/nature/everything-about-hare.html

    خرگوش‌ اهلی‌ (Oryctolagus Cuniculus)حیوانی‌ از راسته‌ خرگوش‌ شکلان‌ (Lagomorpha) و خانواده‌ Leporidae است‌ و خاستگاه‌ ابتدائی‌ آن‌ غرب‌ اروپا و شمال‌ غرب‌ آفریقا می‌باشد.

  • پرسش و پاسخ درباره نگهداری همستر - صفحه 23

    persianpet.org/forum/thread73288-23.html

    8/6/2011 · پرسش و پاسخ درباره نگهداری همستر. This is a discussion on پرسش و پاسخ درباره نگهداری همستر within the همسترها (Hamsters) forums, part of the دوستداران جوندگان و خرگوش شکلان category; نوشته اصلی توسط coquet سلام میشه منو راهنمایی کنین من سه روزه که همستر ...

  • نکات جالبی از کانگورو ها | آسمونی

    www.asemooni.com/science/animal/kangaroo

    کانگورو جانوری از راسته کیسه‌داران علفخوار (Diprotodontia) از خانواده درازپایان (Macropodidae) است که در استرالیا و گینه نو زندگی می‌کند.

  • کلینیک دامپزشکی پرشین - اختصاصی حیوانات خانگی: اصول ...

    www.persianpetclinic.com/news.php?extend.9

    اصول‌ نگهداري‌ از خوکچه هندي نوع خوکچه از خانواده جوندگان خونگرم مي باشد. داراي پاهاي کوتاه ، گردن کوتاه و سر بزرگ و بدون دم مي باشد.

  • راههاي نگهداري و آموزش هاي مربوط به ""سگ""

    www.iran-forum.ir/thread-19372.html

    و سگ را هیچگاه بیشتر از 1 تا 2 ساعت در قفس نگذارید. سگ را باید بعد از عمل دفع در قفس قرار دهید زیرا سگها اصلا دوست ندارند جای خوابشان را آ




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: